sobota, 2 lipca 2016

Inwestowanie - cykl, cz. 5

Tym razem przez cały tydzień nie zainwestowałem ani złotówki. Czemu ?
Stwierdziłem, że ten tydzień będzie pełen wahań. Okazało się, że wahania były ale tylko na początku, a następnie WIG złapał "standardowego boczniaka" co też nie jest dobre, bo nie wiadomo czy nasza giełda odrobi straty czy może zaliczy kolejny dołek. Poniżej wykres. Punkty zaznaczone na niebiesko pokazują że różnica wyniosła aż ponad 1000 pkt dla WIGu po Brexicie.

Ja w momencie sprzedaży swoich aktywów straciłem 5000 zł i aktualnie mam 95 000 zł w gotówce. W kolejnym tygodniu postaram się to zainwestować, aczkolwiek jeszcze nie wiem w co ;) 

Nie spodziewałem się że wynik referendum okaże się na TAK dla Brexitu.... Wielka Brytania na tym na pewno straci w najbliższym roku, zobaczymy jak dalej będzie się układała współpraca z Unią. Być możę W.B. chce zacieśnić stosunki z Chinami i Rosją ? To temat na kolejny wpis, który postaram się "naskrobać".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz