czwartek, 23 czerwca 2016

Inwestowanie - cykl, cz. 4

Wczoraj jeszcze sądziłem że Wielka Brytania nie wyjdzie z Unii i wszystko na to wskazywało, jednak dzisiaj rano po włączeniu wiadomości i podliczeniu większości głosów wychodzi że 52 procent Brytyjczyków jest za Brexitem na tę chwilę. Czyli mają przewagi ponad 1,1 mln głosów.

Z racji tego, że na rynkach z tego tytułu zaczyna się fala spadków, stwierdziłem, że sprzedam wszystkie akcje które mam w portfelu, ponieważ nie ma co siedzieć w akcjach które na 99% po otwarciu giełdy stracą - to przeczy zasadom logiki.

A więc zarobiłem 2 517, 19 zł :) Wyniki niezły.


A moje aktualne pozycje przed otwarciem giełdy wyglądają tak:

Jeżeli wyniki jednak wskażą że Brytania zostaje w Unii, oczywiście zaczną się wzrosty na giełach, wtedy znów dokonam zakupu akcji. A jeżeli jednak będzie Brexit - no to mogę sobie pogratulować za refleks. I czekać na osiągnięcie dna.

Swoją drogą funt strasznie traci, poniżej wykres GBPUSD i GBPPLN na godzinę 07:38:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz